Utkast: Håller fortfarande ...

Håller fortfarande på att vänja mig vid att försöka blogga en gång om dagen och då ligger morgonen bra till.

Ikväll smäller det! FC Snettinåtbakåt spelar sin sista match för säsongen, ska det bli den sjunde raka utan insläppt mål? Spännande helt enkelt, hade kunnat vara ännu mer spännande om vi hade vunnit någon av de sju första matcherna men vi är ett höstlag helt enkelt. Frågan är var vi har gjort av vår nummer 10, det var länge sen man såg den, i de pigga färgerna brun och gul.



Varför flyttas Raphael Saadiq, den enda konserten jag verkligen vill se i höst till ett datum då jag är i Barcelona, skit också.

Nu blev jag orolig, det här inlägget hade försvunnit, kanske inte jätteorolig eftersom det kanske inte är det mest spännande inlägget jag gjort men det hade ändå varit trist

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag tycker det var ett mkt spännande inlägg...



Vad blir det för placering för FC Snettinåtbakåt?

2009-09-17 @ 12:43:38
URL: http://blogg.godsaftigochdryg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0