Stor underhållning

Jag gör det enkelt:
= schysst, bra och välfriserad

= oschysst, dålig och har ful frisyr

Att överhuvudtaget tvivla på att ens lag ska slå bottenlaget djurgården är ett problem i sig men nu råkar det vara så denna säsongen. Ett oförtjänt och ett synnerligen välförtjänt mål från Eddie och allt blir göt, det spelar inte så stor roll att det på det stora hela var en skitmatch, att det blev tre spelare avstängda till nästa match, att djurgården bjöd på cirkus, tre poäng är ändå tre poäng. Rätt trist situation det där med saker från läktaren vilket ju händer både här och där så det är ju inte så mycket med det, men att skylla det på en hyssjning från den schyssta Rick Kruys är riktigt kass oavsett en så mild gest borde även ett läktarpack klara av med tanke på vad som kommer ur munnen på de själva (jag vet ju själv vad jag kan slänga ur mig under match). Att kasta in saker är trist men sånt händer (kanske inte på tjongavallen men det är ju för att där inte är någon där) men att promenera in på planen är inte ok, de killarna såg verkligen både smarta och pålitliga ut.

Jag missade tyvärr den viktigaste matchen igår serietvåan Rocksteady crew/På besök mötte höstlaget FC Snettinåtbakåt som börjat klättra i tabellen. Jag var tvungen at ställa in på grund av efterhängset ryggont men iallafall cashade vi in ännu en 0-0 match, sju raka utan något insläppt nu tror jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0