Inte alls

Jag tänker inte ha dåligt samvete för att jag inte har bloggat, det har helt enkelt inte passat sig. Jag ska försöka göra något åt det nu istället.

Ledsamt att börja after worken i fredags med att bli fullständigt knäckt av vilken vecka min vän Erik har haft, det var minst fyra och kanske fem grejer som hade hänt i veckan som var helt sjukt bra för honom. Grattis då, jag är avundsjuk men absolut inte missunsam. Det är bland annat hans förtjänst att jag försöker börja skriva igen, när han beskrev min blogg som sista utposten då inspirirationen helt har dött i slösurfandet så finns det illafall någon som ibland kollar in så det är bara att köra då.

Dagens spotifytips är så mycket som Jamie T: Kings & Queens  har inte lyssnat in mig så mycket men det verkar göt, prova själv här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0