Tips



Dagens spotifytips är det eminenta projektet Eric Ramsey som ni kan hitta här. Synd att deras förra alster inte har hittat till Spotify för jag tycker att även det innehåller ett par guldkorn. Förutom att det är en trevlig grupp innehåller den dessutom min gode vän Martin Ramsey som jag delade studentlägenhet med i Hultsfred, han är schysst.

Vi delade många fina stunder tillsammans, ansvaret för Pågens fortbildning, PES, adliga besök, en del sprit, tristess, musik och allt annat som hörde den tiden till. Det mesta som hände under de tre första åren hade på något sätt Martin med på ett hörn och eftersom jag fortfarande ser tillbaka på det som en fin tid tycker jag ju då också att Martin är fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0