Bortaplan


Jodå, de var bra, inte så mycket mer att säga om det.

För övrigt kommer jag se tillbaka på mitt Göteborgsbesök som en fin tid, både starköl och skoj, tack Mattias! Något som inte var så skoj men ändå starkölsrelaterat var den oerhörda mängden bakfylla jag drog på mig, det känns som om den inte är över ännu. att bakfyllan blir värre och värre med åren tror jag inte undgår någon men nu på senare tid har det lagts till ett extra moment till det jobbiga; att jag har så extremt svårt för ensamheten som tur är det ju något som går att råda bot på nuförtiden så jag överlevde denna gången också.

Ikväll blir det Champion league, hoppas att det bjuder på bättre underhålning än förra gången, då var det under all kritik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0