Jag känner igen mig

Jag har ju alltid varit en varm förespråkare av att man inte ska bry sig så mycket om saker man inte kan påverka som till exempel väder, det funkar inte längre. Jag känner mig lite som denna killen som blivit avlyssnad och citerad på tjuvlyssnat:

Man blir faktiskt lite sugen att gå mot ljuset…

Datasalen på gymnasium, Karlskrona

Kille 1: Ska du träna idag?
Kille 2 Nej jag hinner inte.
Kille 1: Vadå hinner inte? Du har ju inte tränat på skitlänge!
Kille 2: Jag hinner inte. Jag ser inte ljuset!
Kille 1: Va?
Kille 2: Jag ser inte ljuset! Jag slutar fucking fem varje dag. Jag går till skolan, det är mörkt, jag går hem, det är
mörkt. Jag ser inte ljuset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0