Det vita ölet & text-tv

Var ju tvungen att cykla ner och kolla på reclaimfesten i fredags, låg hemma och kollade på tv inför ett metrobesök när jag läser på text-tv om demonstrationer, krossade rutor och brinnande bilar, text-tv din guide i mediabruset. För att sammanfatta det verkade det vara en schysst fest med kass musik, skitmycket snutar som faktiskt höll sig i skinnet, några skumma maskerade snubbar som verkade dra upp en plan, helt ok ändå. Sen börjar väl jag bli lite konservativ och tycker att det är skitdumt av de som ställde till med lite oordning att göra det där, skuggan faller ju rätt hårt på ESF som man tycker borde vara något positivt i sammanhanget. Metro var fint, trots att jag inte gillar det vita ölet.

Som den sucker jag är för superhjältefilmer tyckte jag att Iron man var sjukt bra och tuff, svårt att sätta fingret på vad som var så bra men det övergripande att hela filmen kändes som en serietidning var ett stort plus.

Jag och Mårten utnyttjade förra årets julklapp från syrran igår, brunch på HIlton, inte fy skam det, faktiskt oerhört trevlig, ganska sparsmakad men ändå väldigt fin.  

Kommentarer
Postat av: Lii

Äppleöl Äppleöl, kan man dricka nått annat på Metro ???

2008-09-22 @ 12:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0