På utkanten?

Ratads orkester spelar på Utkanten ikväll, jag har blivit uppmanad att gå dit och kolla, jag funderar på det men vet inte ifall en tuff spelning är det jag vill göra. Det kanske har lite att göra med att Ratad spelar Swedish crustgrindsludge enligt egen utsago, crustgrindsludge kanske inte är mitt förstaval när det kommer till genrer jag gillar.

Kolla in och avgör själv: www.myspace.com/happygofuckyourself

Det har gått enorma troll i detaljer på jobbet vilket gör att jag måste se fram emot en måndag och tisdag full med byråkratijobb när jag egentligen skulle dona med Skogens dagar i solskenet, för att sammanfatta känns det lass.

Tänkte åka till New york en vecka om ett tag, någon som är intresserad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0