Mmmm Måndag

Eftersom jag inte äger en kamera så får fotoreportaget från helgens utflykt komma från internet:


Som tur var lyckades vi pricka in rätt fint väder, eller faktiskt skitfint väder, så tillsammans med Erik, Agge och Julie drog vi ut på äventyr i Audin. Först var vi lite besvikna över att Audin inte lyckades att ha ett aux uttag så vi kunde koppla in iPoden, men efter det plockade vi fram det fina humöret och susade till Ales stenar som jag inte besökt sen Skånerundan i trean, rätt fint faktiskt i solen, Kåseberga var väl inte så ball men ändå ett bra stopp. Sen siktade vi på Kivik art centre som också var en fin tid en trevlig promenad i fin natur med lite olika betongskulpturer, det är ju ändå en skulpturpark om jag förstått det rätt, lite besviken över att det var 50 minuters kö för att få gå upp i skulpturen i mitten, det hade jag nog gillat, undrar då hur det blir under högsäsong. För mig blev sista stoppet lite av en besvikelse, jag tror nog Haväng hade behövt lite mindre moln, lite varmare vind och lite mer fokus från min sida så hade det varit bra. 

Efter en trevlig utflyktstid skulle jag tvunget envisas med att gå på MFF-HBK, det skulle jag inte gjort, det var inte ball någonstans.  

Kommentarer
Postat av: Mattias

Va fan lever bloggen, jag som gett upp hoppet, trodde det gått troll i det.

2008-09-15 @ 16:52:52
Postat av: Anonym

Det hade gått troll i den, men någonting måste man ha att göra när hösten kommer på kontoret

2008-09-16 @ 08:39:58
URL: http://dansihmf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0