Jag har inte gett upp riktigt än...

Man kan ju tro det lätt annars att här är stendött och begravet men jag ska försöka bättra mig. Jag har haft det sjukt intense annars, någon slags festival i stan, semester på Tjörn, semester i Tyskland, rätt göt ändå.

Senaste veckorna har jag nästan längtat efter att få lite vardag och rutin på saker och tin g, givetvis lite oroväckande men så håller jag på att bli rätt gubbig också.

Tyvärr har jag ju blivit tvungen att ge upp ännu en säsong med MFF, det har gått troll i det helt enkelt, får väl trösta mig med att både den spanska och engelska har kommit igång.

Bäst på Malmöfestivalen var:

Oerhört subjektivt eftersom jag knappt rörde mig utanför mitt område och detta är ju bara akter som var hos mig på Arenan, men samtliga gjorde oerhört bra spelningar något man verkligen inte kan säga om till exempel Prominent.

Torsdagsöl på onsdag eller kanske den nya Onsdagsölen, jag är förvirrad men det verkar iallafall som om Torsdagsölen har gått i graven till förmån för den nya lite fräckare Onsdagsölen om konceptet håller får tiden utvisa.

Kommentarer
Postat av: blom

vad är det där för Speech Defect-skiva?



Finns det fler omslag till "Freshcoast getting rowdy"?



Hur slutade Guilty Simpson-grejen?

2008-09-04 @ 22:58:43
URL: http://fredblom.blogspot.com
Postat av: Danish (MF)

Det är den senaste Come For Da Funeral, Stay For Da Food, fin liten skiva.



Guilty slutade ok, hostade upp lite mer skattepengar så det ordnade sig, bra spelning men tyvärr inte så många som fattade det varken förr eller senare.

2008-09-05 @ 13:48:12
URL: http://danishmf.blogg.se/
Postat av: blom

Måste köpa en Speech Defect-skiva alltså. Gillat dem sen day one som man säger i branschen.



Att kasta pärlor för svin ingår i jobbet!

2008-09-05 @ 20:11:30
URL: http://fredblom.blogspot.com
Postat av: blom

OK, måste alltså köpa en Speech Defectskiva igen. Det var länge sen.



Du, kasta pärlor för svin - det ingår i jobbeskrivningen som bokare...

2008-09-05 @ 20:21:41
URL: http://fredblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0