Fredag och jag har ingen jävla aning

Det är ju som vanligt en massa saker jag inte har grepp om, för tillfället vad jag ska göra en hel lång helg. Idag överskuggas allt av att jag 12.00 imorgon ska befinna mig hos mina föräldrar för att träffa min mors sida av släkten, vilket jag inte gör så ofta så det borde vara trevligt. Problemet är att jag har ett oerhört trist minne av sist en sådan här begivenhet gick av stapeln, min moster lyckades ställa den av frågor som jag kanske ogillar allra mest "har inte du träffat flickvän då?". Frågan i sig är obehaglig eftersom jag lyckats bygga upp relationen med mina föräldrar som så att denna frågan faktiskt är min ensak, vilket jag trivs med, vad tror min moster då? Ska jag må bättre av att hon frågar? Eller kanske påminna mig om att det var en bra idé som inte jag kommit på? Vad förväntar hon sig för svar egentligen, jag kan komma på en massa roliga saker att sig som inte passar tex; nej jag är bög, det ska väl du ta och skita i osv osv. Om man nu ska kallprata med människor man inte känner så bra så kan man väl hålla sig till andra ämnen, nej det känns som om morgondagen kan bli en plåga som jag försöker bota med öl senare på kvällen. Ensamheten är inget man ska prata om, bara genomlida.

Min förmåga att låta saker och ting rinna ut i sanden har gjort sig påmind igen, ångrar redan att jag skrev det pallar fan inte...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0