Egentligen vill jag bara...

Lounga, eventuellt läsa en bok som är bra, men framförallt har jag ett sjukt sug att lyssna på Mazzy star, det var någon serie eller film jag kollade på sent i går kväll som avslutades med en Mazzy star låt. Men givetvis är jag för disträ för att komma ihåg att ta med mig skivorna till jobbet.

Men jag får väl ge mig till tåls tills jag kommit hem helt enkelt.

Ännu ett par timmar har stulits av mitt liv, denna gången inte av de annars framgångsrika polska tidstjuvarna utan stadsmiljöavdelningens ledning som tycker det är en bra ide att ha fullständigt meningslösa avdelningsmöten som ingen uppskattar, ibland är det underbart att jobba i offentlig förvaltning.

Det är ju fan vad svårt det ska vara att få en bra poäng på Pickwicks quiz, inte ens ett omnämnande igår för team Påse.

Kommentarer
Postat av: el molgan

Du kollade på ett tidigt avsnitt av Sopranos igårkväll, avslutades med Look on Down from the Bridge med Mazzy Star. Så det så!

2008-09-25 @ 19:35:53
URL: http://martenskamera.blogg.se/
Postat av: Himself

Sådär jag, då fick vi en förklaring

2008-09-26 @ 09:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0