Det är ju själva fan vad dåliga de är!

Och då är de inte de allra flesta jag syftar på utan jävla skit MFF, sluta va dåliga. Jag hadfe ändå sett fram emot en ok match igår, kanske inte vinna men grisa till sig lika kanske, vad får man för det 4-0 mot Elfsborg, jävla helyllelag, vem fan kan ta ett lag som har ett stort tryck med Ellos på sina tröjor på allvar, helt plötsligt förstår jag varför tv4sport väljer att visa hockeyallsvenskan istället.

Nu börjar det bli intense i stan med ESF, gatans rykte sa att triangeln var fullt med civilsnutar som såg lika hemliga ut som vanligt eftersom apoteken hade blivit hotade på något sätt, hotade föratt de säljer sexleksaker. Sund reaktion annars att hota de som inte gör som man vill, nästan lika smart som våld som konfliktlösning. Nu har de också stängt receptionen här i City hall och snuten svävar runt byggnaden bland annat i deras skitfräna östtysklandsbil i mattsvart och tåliga detaljer, dessutom har vi blivit förbjudna att jobba efter sex imorgon och ska låsa våra kontor innan vi går härifrån, om jag hade jobbat imorgon hade jag stannat efter klockan sex på pin kiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0