Lördag and it's raceday!

Just nu borde jag göra två saker, skriva detta blogginlägget och göra fem musikquiz frågor, inget av det är speciellt svårt, tråkigt eller nåt annat lass men varför är det så svårt då? Det har verkligen gått troll i det ungefär som det kunde gå på studietiden med studierna, jag håller för fan på att säkerhetskopiera mina kontakter på mobilen!!!! Och nu börjar jag bli sugen på att spela betapet.

Nu har jag försökt i en kvart att infoga en såndär youtube gös men det går sådär, men nu gick det verkar det som det funkar, håll till godo med en fantastisk rollprestation i den rätt mediokra, men stundtals väldigt underhållande, filmen Anchorman


Under tiden jag höll på och dona med mobilen så hittade jag den här bilden från i lördags och påminns igen vilken fin tid jag hade:


I går skulle jag inte dricka öl och gjorde det ändå, idag ska jag dricka öl kommer jag inte göra det då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0