Ibland är folk bra dumma i huvet

Igår var jag tvungen att skicka ut en offert, inte för att jag ville utan för att jag var tvungen, jag vet också att den jag skickade en förfrågan till inte var speciellt intresserad av att hyra ut produkterna till mig. I vilket fall ringde jag och förklarade mitt ärende och killen jag snackade sa att jag kunde maila det jag behövde så skulle han maila det vidare till en säljare, det är väl inga konstigheter så långt. Senare på eftermiddagen fick jag ett mail från säljaren att det önskade kostade en summa, en ganska hög summa, eftersom jag visste att det skulle bli dyrt tänkte jag inte mer på det. 5 minuter senare kom ett mail till ifrån säljaren där han gav mig sitt telefonnummer eftersom han hade glömt att skicka med det, då är jag ju tvungen att kolla ifall han kunde vara så dum att han inte har sina uppgifter med som standard. Då upptäcker jag att när killen jag pratade med vidarebefodrade mailet till säljaren hade kommenterat "sätt ett mycket högt pris" och glömt att ta bort det när jag fick mitt pris, jag tyckte det var så roligt så det liknar ingenting. Självklart var jag tvungen att maila och påpeka detta till både killen och säljaren och fick ett lika roligt och ursäktande svar i morse, min kollega Folke beskrev tonen i det som "ursäkta goa herrn".

Äntligen!!! Tre poäng, det är ju sjukt att man som MFF supporter ska bli så glad över 3 poäng men nu är det så, alla var bra eller godkända förutom Jeffrey som är kass kass kass, jag hade hellre sett Tranan på vänsterkanten. 6500 på läktarna, det har aldrig varit så lite folk på en allsvensk match sen jag vet inte när.     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0