Bara för att jävlas

I min tristess i onsdags blev det så att jag läste en kvällstidning, det gör jag inte så ofta eftersom det snarare slutar med att jag blir frustrerad över hur kass det är än förströelse. I allfall uttalade lite digniteter ur bloggvälden om hur man ska lägga upp sin blogg för att det ska vara intressant, storheterna var sådan som blondinbella och alex schulman. Det enda de riktigt enades om var att man måste ha en bild med i inlägget för att göra det intressant.

Nu står jag då i valet och kvalet, ska jag lyssna på dessa tungviktare eller ej? Jag håller visserligen med de intervjuade och skulle kunna hävda att jag kommit fram till samma slutsats tidigare själv utan deras hjälp men det kan ju kännas ihåligt, just nu lutar det åt att dagen inlägg får bli utan men vi får se hur det slutar.

Missade den fantastiska matchen Ljungskile-MFF i tisdags eftersom jag extrajobbade på Jägers, kanske ingen större brist men tre poäng är alltid tre poäng. Annars i fotbollssverige är det en nyhet som sticker ut nämligen att sveriges i särklass största pajas fotbollsdomaren Peter Fröjdfelt lägger pipan på hyllan, inte en dag för tidigt enligt mig. Mannen som gav inkonsekvensen ett ansikte och visade oss att individen är viktigare fotbollsmatchen genom att helt urskiljningslöst blåsa för att få uppmärksamheten riktad mot sig själv. Hoppas nu att svenska fotbollsdomare kan ta sig i kragen och hitta en sund förebild istället för pajasen så jag kan fokusera på fotbollen istället för att bara vara arg på domaren hela tiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0