73%

Jag tycker att jag har blivit utsatt för ett påhopp, det kanske var befogat men så här var det ifall. Emellanåt låter jag munnen gå lite för mycket utan substans som vissa av er kanske har märkt, men min vän Sanna påstod i helgen att hela 73% av det jag säger är skitsnack, jag vill mena på att det är en grov överdrift medan de andra som befann sig i diskussionen menade på att det var en överdrift. Jag är upprörd och tror nog att det är ett missförstånd eller en annorlunda tolkning av verkligheten som ligger bakom.

I övrigt har jag befunnit mig i Hultsfred över helgen, som vanligt trevligt, en hel del alkoholaktiga drycker och rock & skoj, jag träffade till och med Olle Ljungström som var misstänkt lik en vän till mig.


Kommentarer
Postat av: Mattias

Men han får passa sig Olle, än så länge är han inte tillräckligt fet för att vara med i Kent, men nästan.

2008-10-27 @ 14:35:27
Postat av: blom

Kul att ses i helgen! Tänkte bara säga att jag citerade Olle (den riktige) i radion igår. Kändes gött.

2008-10-28 @ 14:12:36
URL: http://fredblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0