Rock & skoj

Det var intense i lördags hann med förfest, fest, bar och nattklubb tillsammans med en go gäng. Jag tror nog att förfesten och baren var de bästa besöken för mig. En go gäng var:


Vi redde i olika härvor som existensiell kris, ifall vår gäng var macho eller ej, vem som egentligen var liggarns pöjk, produktionens betydelse för låten och andra viktiga frågor i livet.

Söndagen ägnades mest åt vila i olika former, bäst var nog fotbollsvilan.

Står i valet och kvalet men det blir nog Mogwai ikväll ändå.

Kommentarer
Postat av: Linda-Lii

Jag var visst inte en go gäng.... Kanske är så obetydlig att du inte minns att jag var med i alla fall på förfesten. Jag kanske borde färga håret rosa eller så för att göra mer intryck. Ska bättra mej. Promise

2008-11-06 @ 10:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0