Jävla skitföretag!!!

Ok, det är mycket snack om hur bra apples produkter är, jag skulle säga att de är skit eller iallafall jävligt dåliga. Jag har lite svårt med tidsbegreppen men jag köpte en ny iPod för ungefär ett år sen och för kanske fem månader så pajade den så jag gick till Apple affären och fick en ny, det är väl bra att man får en ny och så. Men nu har skiten pajat igen! Det jobbiga är ju att det inte finns speciellt bra likvärdiga alternativ på marknaden, när jag skulle köpa den första kollade jag på bland annat Creative men den kostar ju minst lika mycket.

Om nu Apples produkter är så bra varför är det alltid kö i butiken med folk som lämnar in sina defekta produkter?


Varför händer det ofta roliga saker samtidigt? Jag tycker att jag gjorde rätt som gick på Mogwai, det var väldigt väldigt bra och högt, viktigt. Men nu när jag gjorde det missade jag Hammarby-MFF och då går MFF och spelar 6-3 i en klang och jubelföreställning, fan att man alltid inte kan få allt.  

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jämför man oddsen mellan att Mogwai skulle spela bra jämfört mot att MFF skulle spela bra fattar jag att man väljer Mogwai.

2008-11-04 @ 17:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0