Rättvisa beskyllningar

Jag blev i helgen beskylld för att ha en knisterknastertorr blogg som inte på något sätt är självutlämnande, jag kan inte annat än att hålla med eftersom det faktiskt är det som är meningen. Jag kan inte vara självutlämnande helt enkelt, det ligger inte för mig, framförallt inte i ett så här publikt sammanhang, jag kan bara skriva sjukt korrekt och torrt så det är såhär det får bli helt enkelt.

Rock & skoj i helgen? Javisst kom det på tapeten, mousserande vin och cigaretter i överflöd, kanske lite för mycket rock emellanåt men det är ju så det blir ibland.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Men kan du inte börja med en dagens outfit i alla fall? Ett foto på dig själv, sprudlande morgonfräsch efter din fruktsmoothie i förd något somrigt? Behöver du hjälp så har ju Börje haft ihop det med Ebba Von S även om det är tio år sedan.

2008-03-05 @ 09:44:56
URL: http://www.myspace.com/mattiashj
Postat av: Himself

Jag har ju ingen kamera, annars hade jag definitivt gjort det

2008-03-05 @ 13:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0