Nu är iTunes bakfull igen

Gick i upp i morse efter ett par dagars dvala, har inte varit riktigt peppad, slut i huvet och så efter det där spektaklet jag ställde till med förra helgen. Som tur är känner iTunes av mitt humör och smyger igång morgonen med mjuka fina spår så man bara flyter runt i lägenheten, hoppas det fortsätter när jag ska städa upp efter en tio dagar då jag inte brytt mig skitmycket om ordningen i hemmet.

Så här glad blev Petter på efterfesten i söndags:

För en gångs skull hade jag lite karaktär och insåg att 7 dagars jobb med rätt långa dagar inte var den bästa uppladdningen för en kalasfylla, eller just det, det kanske var det det var, iallafall så ville inte jag har en kalasfylla utan smög ut till taxin vid halvtolvsnåret för att vara på jobbet halv åtta hyfsat fräsch. Jag skulle i och för sig inte banga för en kalasfylla men vi får se.

Kolla in spektaklet jag hade hela handen inblandad i här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0