Världens minst frekventa bloggare slår till

Det finns inga ursäkter, det bara blir så ibland, jag skyller faktiskt mest på hälsan, det är lättast så. Lite och stå i har det ju varit också helger och så men det har funnits lite tid till jobb också, har fuskat lite som kulturproducent, det börjar bli ett göt cv; folkmördare, kulturproducent, musikelitist.

Vi har ju hunnit med vår årsbästa också frekvent förekommande var Familjen, Jens Lekman, Shout out louds och Säkert! förstås och ett konstaterande att det känns som om 2007 var rätt bra albumår och ett rätt risigt hiphopår, vilket ju båda lika gärna kan vara osant beroende på vem du frågar. Nånstans i processen har en person i min närhet utsett mig till musikelitist något jag inte förstår riktigt men är man folkmördare har man väl svårt att se det.

Har mer och mer börjat komma in på att förbjuda religionsfriheten, droppen som fick bägaren att rinna över var BBC dokumentären Erik visade på nyårsdagen, det var obehagligt, scientolgerna var på tapeten de visade sig inte direkt från sin bästa sida och gav mig ytterligare vatten på min kvarn att religionen oftast är gift för folket.

Lite synd att jag inte har hunnit ägna mig åt någon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0