Tisdag i ett jävla köldhål/It's raceday and your ***** is gut

Som sig bör en tisdagkväll befinner jag mig på derbybanan Jägersro för att tjäna mitt levebröd, kanske inte alltid mitt första alternativ för kvällsverksamhet men det är ju faktiskt ett rätt schysst extrajobb. Förutom dagar som idag, en av nackdelarna är att kameran ju givetvis måste titta ut genom ett hål utan glas och jag litar inte tillräckligt på mig själv för att stänga luckan mellan loppen jag är ju emellanåt riktigt disträ. Om mina föräldrar hade haft rätt att drag är extra skadligt för dig så hade jag varit helt körd efter en kväll som ikväll och den kommer tyvärr inte ta slut speciellt snabbt. Men jag har ju två jobb det är ju vissa som inte har något alls så man får väl vara nöjd med sin lott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0