Tjörn igen

 
Så här trevligt hade vi det en dag på min minisemester på Tjörn, sammanfattningsvis kan man säga att det var oerhört trevligt. Vi hade bättre väder än när jag besökte i somras iallafall. God mat, god sprit, trevligt sällskap, en lagom ambitionsnivå, helt enkelt ett äventyr i precis min smak. På bilden i mitten ser ni Bohusläns äldsta byggnader, tack Mattias för den folkbildningen.

Så var det ju det där om Guti också. Otrohetsaffärer är ju aldrig speciellt snygga men när man dessutom verkar ha en affär med en man när man är aktiv inom den otroligt homofoba fotbollvärlden och dessutom i Spanien så rinner bägaren över för många. Jag tror nog att jag personligen har betydligt större problem med vad han presterar på fotbollsplanen än vem han presterar med privat, men det är ju aldrig snyggt att vara otrogen. Jag spekulerer så här att antingen har han ett förhållande med en man och då kommer det vara väldigt svårt att bibehålla den roll han har, människors acceptans är ju inte så stor som man tror eller skulle vilja, eller så är skvallerpressens uppgifter skitsnack och då är det inget med det utan han spelar fotboll som vanligt och eftersom han faktiskt gjorde det igår (en asssist dessutom) så var det väl ännu en anka från skvallerpressen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0