Strax innan lunch

Jag vet inte ifall det beror på min exemplariska fysik eller något annat men jag har två härliga erbjudanden om att hjälpa till att flytta och som den omtänksamma medmänniskan jag är så funderar jag på att delta i båda, så jag kanske inte behöver ha dåligt samvete över att jag inte brydde mig om att träna i morse.

Helgen bjuder nog inte på några speciella överraskningar, Agge är tillbaka i stan så ikväll blir det nog en nätt supé med grekiskt tema så tar vi det från det.

Ja, nu visade det ju sig att det inte var en man som Guti hånglade upp alltså har vi bara fått en otrohetsaffär till, rätt brunt det också.

hif åkte ut mot PSV i UEFA-cupen, vilken skräll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0