Frogeaters

Fransmännen börjar segla upp som stark konkurrent till belgarna som världens mest osympatiska folkslag. Har haft möte med en person av det släktet i veckan, ändå rätt arrogant trots att han klart och tydligt var helt clueless i sakfrågor men kanske framförallt i sina sociala förmågor. Det är kanske inte denna representant som har vållat mig mest bekymmer utan hans chef som sitter på andra sidan klotet och fortsätter fatta extremt dåliga beslut som också är ogrundade och ogenomtänkta. Eftersom detta är saker som berör min yrkesroll borde jag inte ta det personligt men det är rätt svårt , fan ta dom och allt de står för.

Det här ska jag väl försöka lägga bakom mig och fira helg på ett ståndsmässigt sätt, vi får väl se var det slutar, lite små äventyr på gång ikväll sen blir det ju konsumtionsdags eftersom det har varit löning, vi måste ju ta konsumtion på allvar nu när konjunkturen skulle kunna gå bättre.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0