Ja jag vet att frekvensen är låg

Jag ska försöka bättra mig.

Hittade en av mina favoriter som jag dessutom felciterar allt som oftast:
image56
Detta leder ju till fantastiska frågor, menar han allvar? Han kan väl inte mena allvar? Om han inte menar allvar förstår han verkligen hur roligt det är? Varför ser han ut som han gör?

Nog om detta och över till ett av livets glädjeämnen iallafall för mig, MFF. Äntligen blev det tre poäng, visserligen mot Gefle men ändå de är ju bra på att försvara sig. Kanske ingen strålande fotbollsunderhållning stundtals men hellre säkert än underhållande, vill man ha underhållning får man gå på cirkus. Det bär ju emot att säga det men det var för väl att Niklas Skoog var petad, han håller helt enkelt inte måttet.

image57
Den här var bra, den tycker jag att alla ska lyssna på, den växer på en som en böld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0