Premiär

Eftersom inte alla har den goda smaken att kolla in min lastfm för att kolla in vad jag lyssnar på just nu så kommer det här.
image26image27

Visst, både Jurassic 5 och Johnossi är gamla godingar men de har en viktig sak gemensamt, det är två väldigt förmånliga album som lämpar sig att lyssna på på hög volym, dessutom är de lätta att glömma bort. Gamle goe MF Doom är allorstädes närvarande men hur man än vänder och vrider på det är det sällan ett helt album är helt tillfredsställande men när det är bra så är det helt fantastiskt, kolla in allt, det är värt det.

Min fd chef som inte verkar kunna slita sig från kontoret beskyllde mig för att ha ett kontor som ser ut som en ungkarlslya, vilket i och för sig skulle kunna vara sant, jag ska försöka ta en bild imorgon så får ni avgöra.

Alldeles strax är det säsongspremiär för mig i Korpen efter uppehållet, det kan bli spännande, korpen är lite som att gå till gymet för mig, oerhört sällan sugen på att sticka dit men när man väl är där så är det rätt göt.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Tre mycket bra val skulle jag vilja påstå.
Förövrigt hade jag korppremiär i tisdags, jag har aldrig haft så ont som idag.

2007-09-13 @ 09:43:14
URL: http://www.myspace.com/mattiashj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0