Lyxproblem

Jag har för mycket att göra på jobbet, ett helt nytt projekt, ett litet trevligt gammalt men med allt för kort tid och ett nygammalt med alldeles för lång tid kvar för att ta på allvar, det blir lite att stå i helt enkelt men det är faktiskt mest trevligt.

Jag försökte avnjuta en  vecka med ledighet, det gick sådär, det blev rrätt sena nätter och ett och annat glas, vissa kvällar kanske till och med ett glas för mycket, men faktiskt grund och botten också ett lyxproblem.

Indien verkar vara spikat nu, andra veckan i november drar jag och Egon till Delhi för att hälsa på Marcus, det kan bli göt, en gigantisk kamelauktion och en tripp ut i öknen är utlovad. Jag räds inte magsjukan eller eventuellt för varmt eller för kallt väder men gnagarna däremot de kan sticka någon annastans.

image24
Det här goa gänget som verkar uppskatta livets goda kan också spela fantastisk musik under namnet Lefties Soul Connection. Tack last.fm för det tipset, smutsig svängig funk med tydliga inslag av Louisiana, konstigt eftersom de är från Holland. Det verkar vara goa grejer på gång i det sjunkande landet först Quantic Soul Orchestra som har någon anknytning till Holland och nu Lefties.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0