Inför den stundande

Någon som vet var jag kan få tag på ett par grisar?
image31
Jag skulle behöva få tag på det till vårt stundande arrangemang Skogens dagar, är det inte ett underhållande och varierande jobb man har?

Annars kommer helgen att gå i familjens tecken imorgon kommer jag bli som killen här under, hoppas att Oskar uppskattar det, kankse inte nu men sen när jag blir den tuffa morbrodern.
image32

Som vanligt efter en dust med Limhamnsfältet har knäna fått en del stryk men det verkar som om jag bättrat på min fallteknik eftersom det mest är knäna som värker, denna gången kändes det dessutom mer värt för att vi tog hem en övertygande seger med 5-3. Vi tappade i och för sig en 5-0 ledning men jag skyller på vinden som förutom att vara dryg gjorde sitt genom att blåsa in en hörna direkt för motståndarna. 

I övrigt ser det ljust ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0