Nu är det gjort

Jag åker till Indialand den 16, det verkar löna sig att vänta eftersom vi kom ner på 4655 per skalle tack vare flotta
image35
Dessutom får vi förmånen med ett tolvtimmarsstopp i Moskva på vägen hem, tanken är att skaffa ett transitvisum och kolla in röda torget och så, kanske köpa en pälsmössa eller till och med nån fulvodka.

Var och kallbadade på ribersborg i fredags, det var ett tag sen, så jag hade glömt hur skönt det var. Klart att man inte är skitsugen på att slänga sig ner i det 10 gradiga vattnet efter bastun men det blir ju rätt skönt efteråt. Vy över Öresund, nästan kalla öl och gott sällskap, svårslaget. Men det är klart man var ju rätt tagen hela fredagen.

Tanken var att på lördagen följa upp det med bastubad hos lagkapten Peter Stam i hans bostadsrättsförenings relaxavdelning. Men inte då, tekniken var givetvis emot oss då det elektroniska bokningssystemet vägrade att överhuvudtaget släppa in någon i rummet så vi fick hålla oss til ölen och fulgroggen. Trevligt absolut men det kändes ändå som ett misslyckande eftersom planen sprack. För att göra en lång historia kort så var köerna, mitt humör och ork och vissa andra detaljer emot mig när vi skulle gå ut och göra stan så det var bara att gå hem och krypa till kojs vi tvådraget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0