Tack Tobbe!

Vi behöver kanske inte fördjupa oss i det men det märks iallafall att du har ett par timmar till godo.

Hade presskonferens för Malmöfestivalen idag och konstaterar att jag är väldigt glad över att inte vara en av dom som intervjuas av radion, det hade varit ännu mer obehagligt än att bli intervjuad av Skånska dagbladet. Imorgon är det dags igen för presskonferens, denna gången längst upp i Torson, det kan bli fint, kommer antagligen inte behöva säga så mycket det är bra, ju mindre jag pratar med media desto bättre.

Eftersom alla tjatade så mycket firade jag min födelsedag med Gin & Juice igår, lite oroväckande att de flesta som kunde komma var från mitt jobb, som om jag inte spenderade tillräckligt med tid ändå. Men jag får skylla mig själv, jag är ett offer för min egen dåliga planering.

The View - Wasted little DJ's, årets låt i min bok, hoppas inte att de gör mig besvikna på Hultsfred.

Nästa vecka smäller det, Quicksilver Bowlriders i Stapelbäddsparken, kan bli lite att göra under veckan men det går nog bra till slut. Kom dit vetja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0