Säkert vårtips

Förutom att det börjar bli göt att sitta på balkongen, igår var det rekommenderad t-shirt på min balkong, är ju att det börjar hända grejer. Jag tror jag har hittat mitt soundtrack till det mesta som är trevligt den här våren i Mark Ronson remixen på Lily Allens Smile, det är fantastiskt vad lite andra trummor kan pigga upp en habil men lite trist låt.

I lördags visade jag prov på precis hur dålig konsument jag kan vara om jag lägger den sidan till, jag begav mig ut för att köpa en laptop och skulle bara komma hem med en istället för att kanske vänta, beställa på nätet kanske och komma undan 500-1000 spänn billigare. Det gick helt ok, jag är inte missnöjd ännu men det kommer kanske. Men tjejen  framför mig i kön däremot har all anledning att ångra sig, först väljer hon en laptop som är i klass med min gamla, alltså inte speciellt bra, sen lägger hon upp en 24 månaders avbetalningsplan som hon förlorar 2000 spänn på så det skulle vara intressant och träffa henne och fråga hur det känns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0