Ett säkert tecken...

...på hur mycket jag har att göra på jobbet är hur mycket jag bloggar. Denna vecka mycket att göra alltså lite bloggande, men nu ska det ordna upp sig det mesta blir klart på måndag om min tidsplan håller. Det börjar bli många bollar som sagt, Malmöfestivalen rullar igång på riktigt och Quicksilver börjar verkligen bli på riktigt så det börjar bli en del att göra.

Min kampanj mot svenska kyrkan och deras reklam har kommit av sig, ska försöka hitta ett system för mailbombning eller nåt så får de se hur ball det är. Posten har inte kommit tillbaka med ett svar om varför svenska kyrkan är samhällsinformation så man får väl vara lite odräglig mot dom också, det är i och för sig inget problem efter hur den koncernen behandlade mig under min tid som poståkare.

Självklart är det fint att tjäna lite extrapengar på Jägers på lördag men samtidigt är det inte göt att missa nästan en hel ledig lördag, det är ett av i-landsproblemen jag har till helgen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0