Ett litet upphåll...

..har det varit, jag har varit på resande fot med jobbet och sen varit allmänt lat så det har inte blivit så mycket skrivet. En annan anledning är ju också att min dator hemma har valt att tappa det helt efter jag installerade min iPod, inte nog med att Windows la ner utan när jag hade fixat det valde skärmen att börja glappa men efter lite åverkan på plasten fungerar den hjälpligt. Känns inte superroligt att kanske behöva köpa en ny dator nu när jag brände lite mer än två lax på min iPod.

Östersund med jobbet var otroligt trevligt, skotertur från flygplatsen, god mat, en del öl & vin, bastu och isvaksbad, skidskytte och besök på en av de bästa japanska restaurangerna utanför Japan var höjdpunkterna. Just Mikado (den japanska) var en nåt utöver det vanliga för mig som gillar mat, svårt att beskriva det var mest riktigt riktigt bra, tyvärr brann restaurangen ner natten till måndag så ni som inte har varit där får skylla er själv. 

Jens ringde och frågade ifall jag ville spela lite skivor med honom i lördags, det kunde ju vara en rolig grej eftersom vi vände en del vax förr när jag började spela skivor ibland. Det var det, Jens och jag gjorde ett fint set tillsammans, vi hade lite fin back to back och vars en halvtimme, min halvtimme kan vara den bästa jag gjort mixarna satt och låtarna svängde, det enda problemet var att vi maxade med 10 pers på dansgolvet. Det jobbiga var att jag fattade redan tidigare på kvällen hur det skulle sluta när jag träffade arrangören som verkade ha noll koll, iallafall på hur man drar folk till sin klubb. Nu får det fan vara slut på ökengig, mitt självförtroende klarar inte av det. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oooooh, jag hade kommit och dansat som fan hade jag bara vetat mer om det arrangemanget! Det fanns ju ingen info på hemsidan ... men efter ett besök på stippes med puszta korv i magen och remouladesås på golvet kan man bara gå hem och lägga sig ...

2007-03-21 @ 15:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0