Ett jävla pack är vad det är

Skulle träffa en hantverkare hemma hos mig idag klockan tio för han ska ge mig en offert på att renovera mitt badrum. Tråkigt nog hade jag skrivit fel i min kalender så jag skulle vara på ett möte klockan tio också, men jag cyklade hem iallafall för att lösa det snabbt och sen vara med på avslutningen på mötet. 25 minuter sen blev han till slut, han är värre än de famösa polska tidstjuvarna som brukar dyka upp när man har mycket att göra. Det kan vara jag som är petig men jag tycker inte att man kan vara så sen som han var, framförallt inte mitt på dan när han vet att jag går ifrån jobbet. Men det är klart det är ju inte bara hantverkare som ibland har lite svårt med klockan en del av mina vänner har ju svårt med det ibland också (Anners, det är meningen att du ska känna dig träffad nu).

Känner att det blir rätt mycket fotboll nu men det har ju varit intense nu igen, både Barcelona-Real Madrid och Chelsea-Tottenham 3-3 och fantastisk fotbollsunderhållning i bägge matcherna. Barcelona fick ju oförtjänt med sig en poäng med en som vanligt blek världens bästa som blev överglänst av Messi som fick lite utdelning för sitt dribblande för en gångs skull. Jag tyckte nog att Tottenham med mina favoriter Berbatov och Lennon hade gjort sig förtjänta av 3 poäng men Chelsea ryckte upp sig och var riktigt bra i slutet, fint mål av Kalou också. I Milanoderbyt finns det inte mycket att snacka om Inter var bättre och Zlatan var bäst. Jag förstår verkligen inte hur Milan kan misslyckas med det spelarmaterialet men det står ju rätt klart att de är dåliga helt enkelt, dags att byta ut Ancelotti kanske? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0