B?st just nu

B?st just nuSom vanligt ser mina bilder kackiga ut men det spelar ingen jättestor roll. Bäst just nu är iallafall Heroes, riktigt bra när man kollar på många avsnitt i rad, tänk bara hur bra det blir om man följer ett program i veckan. Antagligen beror gillandet på att jag är en stor sucker för serietidningsestetiken för även om dramat finns där är skulle det kanske kunna vara starkare.

Mer nytt från de legala gråzonerna är att jag lyssnat på Säkert! och blivit positivt överraskad, visst trodde jag att det skulle vara bra men inte såhär. Salem al fakir var däremot en besvikelse, absolut inte dåligt men inte så man slår klackarna i taket heller, jag hade hoppats på mer. Sen har the Goats "tricks of the shade" dykt upp på min dator av outgrundliga anledningar, väldigt fin liten skiva för mig som gillar gammal hiphop. Som en rolig liten parentes räckte mina 50 lyssningar till en "top 5 listeners" på lastfm alltid ball att ligga i topp!  

Jag ska försöka ta det lugnt i helgen utan några utflykter i alkoholdimmor, vi får väl se hur det går.

Kommentarer
Postat av: blom

fin skiva det där!

http://www.dagensskiva.com/index.asp?datum=2000-6-17

Gillar preliminärt också Heroes, men har bara sett två avsnitt. Tror att det kan vara som du skriver: man behöver se flera avsnitt på raken för att dras med.

2007-03-03 @ 13:22:26
URL: http://fredblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0