Annars var onsdagen bra

Förutom de efterföljande gäspningarna i fotbollsväg hade jag en fantastisk tidig onsdagskväll. Av olika anledningar, som jag måste få återkomma till när de är bekräftade, skulle jag sätta ihop en skiva med Philly Soul och tog till min hjälp hjärntrusten Mårten och Pål. De blev fantastiska timmar med lyssning av det bästa denna fantastiska genre kan åstadkomma och som väntat blev resultatet underbart, vad annars med det materialet. Vi dammade av gamla klassiker till höger och vänster eller vad sägs om "Win, place or show (she's a winner)" med Intruders, "Miss you" med Harold Melvin & the blue notes, "Love TKO" med Teddy Pendergrass, "Summertime and i'm feeling mellow" med MFSB, listan kan göras riktigt lång. Förutom all den underbara musiken fick man sig en abc lektion i hur man gör omslag eller vad sägs om axplocket här nedan?
140667-11140667-10140667-9

Kommentarer
Postat av: Erik

http://stp.ling.uu.se/~gustav/lixcounter/index.php
Magret gör det och eftersom hon är bloggarnas bloggare och den tuffaste av dom tuffa så borde du göra det.

2007-03-08 @ 16:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0