Vi börjar såhär då

Som de uppmärksamma läsarna de flesta av er är så märker ni att jag har slarvat lite med bloggandet, det är på intet sätt av illvilja men det har varit lite mycket nu.

Det som främst har varit i vägen är Quiksilver Bowlriders som jag jobbade med förra veckan. Det är inte mycket att säga om det det var helt enkelt en fantastisk tävling med riktigt bra åkning och en på gränsen till obehaglig tur med vädret, fransmännen vi jobbar med måste börja undra lite över Sverige förra året var det snålblåst och regn och i år strålande sol och inte ett moln på himlen. Som vanligt när man jobbar med såna här saker jobbar man kanske lite för mycket, klockade in på stabila 90 timmar på 7 dagar kanske inte helt ok enligt lagstiftningen man vad fan ska man göra när man vill att det ska bli bra och gränsar till att va kontrollfreak. Hur man än vänder och vrider på det var det värt varenda sekund när man kollade in finalen på söndagen och såg fantastisk åkning, fantastiskt mycket folk och en trevlig stämning då kändes det lite i hjärttrakten.

Jag har även tvingats att exponera mig för en av mina största fasor nämligen att prata med media, jag försökte i det längsta undvika det men fick helt enkelt ta tjuren vid hornen. Det gick väl ok för det mesta, den största bonusen är väl att mina föräldrar såg mig på sydnytt och verkar ha förstått att jag har ett riktigt jobb.

Minnesvärt var också champagnetokerierna på söndagens efterfest, jag som vanligtvis inte rör mig i kretsar som partajar med champagne tyckte att det var trevligt men skulle inte vilja uppleva den baksmällan en gång till.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0