Straffet

Det känns som ett straff när man åker på förkylningen efter ett par alldeles för ansträngande veckor. Att runda av 10 dagars onödigt hårt arbete med en tripp till Hultsfred med sena, kalla nätter och ett orimligt stort alkoholintag kanske inte är det bästa men så kommer ju också straffet. Är väl i och för sig på bättringsvägen efter ett par dagar med oavbrutet snytande och feberyrsel men vi får väl se, man ska ju som bekant inte ropa hej förrän man är över bäcken.

Har inte lyssnat så mycket på Amy Winehouse skiva innan Hultsfred men efter fyllespelningen blev jag lite nyfiken så hon har gått rätt många varv i ipoden, den där låten som har lånat allt från Ain't no mountain high är nog min favorit än så länge. Generellt väldigt sval och smakfull skiva och det är jag ju rätt svag för, sen är jag imponerad över att hon kan sjunga så bra aspackad tänk så bra det kan bli om hon är på humör en kväll.

Börjar se fram emot min semester, det kan bli fint 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0