Det är ju synd att klaga men...

Ibland är mitt extraknäck oerhört tråkigt, som igår då allt strulade, omstarter, mailproblem, dåliga bilder då är det inte speciellt roligt. Men som bekant är det ju synd att klaga det ger mig ju ändå en liten slant som passar bra för det mesta.

Efter tio år tillsammans kommer jag och clion att gå skilda vägarimage21 
Vi har ändå upplevt fantastiskt många saker tillsammans, allra oftast roliga men emellanåt tråkiga också. Smeknamnen har haglat ett urval är "Clittan", "the Skamobile", "Chips & dip bilen", inget av dom känner jag mig riktigt bekväm med så Clion räcker gott för mig. Snö, regn, solsken, halka oavsett vad har clion alltid sett till att jag kommit fram säkert men nu är det iallafall slut, mina behov av bil är minimala så det känns inte riktigt försvarbart att spendera så mycket jag gör på reparationer. Det har varit en underbar tid tillsammans, hoppas att du får ett fortsatt trevligt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0