Nya skor!


Lite för att fira att det slutade regna och mest för att jag behövde ett par riktigt bekväma skor stack jag ut på stan efter jobbet och slog till på ett par New Balance 860 i mörkblått med ljusblått N. Har har inte gillat New Balance innan men de är ju de enda som gör riktigt bekväma skor utan att göra dom skitfula så valet var enkelt.

Var först på SNS och försökte hitta ett par men de hade inga snygga i min storlek och eftersom jag frespråkar omedelbara köp fick jag leta vidare. Det nyöppnade Athlete's foot hade ett trevligt utbud och trevliga priser så valet var enkelt, visserligen bär det emot att köpa skor från en kedja vars namn är synonymt med fotsvamp men vad gör man inte för konsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0