Make it last all night

Ok, jag börjar jobba igen efter min semester imorgon, det känns inte helt fel lite sugen faktiskt. Det enda som skulle kunnat varit lite bättre är arbetsbördan som antagligen kommer vara hysterisk, men det ska man nog klara.

Kom nästan precis hem från mina semesterdagar på inavelsön Tjörn. Det var oerhört trevligt och det var riktigt svårt att slita sig ifrån det trevliga sällskapet, men det fick gå till slut. Trots att vädrets makter varit mot oss tyckte jag ändå att vi gjorde vårt bästa och gav aldrig upp hoppet om att det skulle vara fint väder nästa dag. Visst vi har använt oss av hjälpmedel som när vi köpte Guitar Hero (en fantastisk förströelse) men och varit tvugna att vara kreativa men ändå. Förutom det har vi ätit väldigt gott, druckit väldigt gott och spelat orimliga mängder monopol och poker allt i oerhört trevligt sällskap, sammanfattningsvis kan man nog säga att det var precis vad jag behövde.

I övrigt tycker nog att jag har gjort det bästa av min semester ägnat mig åt saker jag inte tar mig tid att göra annars som heminredning, städa klädkammaren, äta lunch i Skanör och annat i samma kaliber. Jag har till och med fått en del sol på mig och det ska man ju vara nöjd med en sommar som den här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0