Ett misslyckande

Haft en fantastiskt lång rad av misslyckande bakom mig idag. Dagen började med att jag inte vaknade av min klocka utan gick upp och trodde att jag hade sjukt mycket tid eftersom klockan inte hade ringt, tji fick jag eftersom jag strax efter blev uppringd av en person jag skulle ha ett möte med, jag var inte försenad men hade försovit mig två timmar. Hans ärende var iallafall att mötet var inställt vilket effektivt förstörde hela min planering.

Lite senare blev jag uppmanad till att bli chaufför till kvällens Rosklideäventyr, vilket ju lät som en god ide, förutom den lilla detaljen att det regnade lite. Nu när det har regnat i 5 timmar till är det inte en alls lika lyckad ide men resan har iallafall blivit inställd. Liksom det mötet jag skulle haft klockan tre som med kort varsel blev skjutet tills imorgon.

Min plan för morgondagen har varit rättså lugn eftersom det är min sista dag innan semestern, detta har ju spruckit helt eftersom jag numera har 2 möten flyttade till imorgon, inte alls som jag har tänkt mig.

Förutom det har jag lyckats fucka upp en hel del andra grejer denna veckan men det blir det alldeles för jobbigt att förklara.


Kommentarer
Postat av: Miss U.

... och da pratar du inte ens om fisken ...
;-)

2007-07-11 @ 09:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0