Tillbaks i selen

Faktiskt rätt skönt att vara tillbaka på jobbet, förra veckan var ju en orgie av att glo på daytime television och slumra lätt påverkad av en feberdimma. Har i stort sett bara hunnit sålla bort de fantastiska mängderna spam som rullar i på first class kontot och svara på de mest akuta och snart är det färdigt för dagen, rätt trevligt att presterat någonting ändå. 

Överväger att gå till gymet ikväll, det är ju ändå rätt skönt när man kommer därifrån men det är ju så förbannat svårt att ta sig dit när man vet vad som väntar.

Fick ner Euroboys "Jet age" häromdagen, vilken trevlig liten instrumentalskiva det är, den får en dessutom att minnas den väldigt trevliga konserten i Teaterladan i Hultsfred. Fantastiskt mycket folk och en riktigt bra konsert tills jag var tvungen att avbryta för att se Linton Kwesi Johnson, vilket i sig absolut inte var en miss men det hade varit trevligt om schemaläggnignen hade funkat lite bättre för mig. 

På tal om trevliga livekonserter kommer ju Youngblood Brass Band  tillbaka till Lund den 19:e, en av 2006 års bästa konserter redan i mars, vi får se ifall de kan göra om det igen. Ska bli intressant ifall de beskriver spelningen som ett "viking frat party" igen, det var ju en rätt bra alkoholnivå sist, ska försöka hålla mig ifrån att dricka Highschool Swimmingpool så kanske jag klarar mig. Foxen den 19, 60 spänn är ju så billigt så man nästan tjänar på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0