Spy lite galla är aldrig fel

För första gången har jag inte sett speciellt mycket insändare angående hundägare och deras frustration över nyårfyrverkerier, kanske eftersom jag i stort sett inte kommit nära en dagstidning på ett tag. Jag kan till viss grad hålla med om att det kan vara lite väl mycket fyrverkeri dagarna innan nyår, men det kan jag ta om det inte passar stannar jag hemma där är det relativt lugnt. Det som söker mig oerhört är hundägare som vill att hela världen ska anpassa sig efter deras egna sjuka förhållanden till sina hundar, jag tycker verkligen illa om hundar och önskar de allt ont, men än värre är det med hundägare. Till exempel hon i trappen bredvid som rastar sin äckliga lilla hund på vår gräsmatta, alla som överhuvudtaget tar med sina hundar i publika sammanhang, FATTA NÅN JÄVLA GÅNG ATT ALLA INTE GILLAR ERA VIDRIGA HUSDJUR.

Kommentarer
Postat av: Anders

Min mor jobbar på Svenska Mässan i GBG - denna veckan är det hund-mässa - det enda som kommer i närheten av efterblivenhet, enligt henne, är smådjursmässan. Jag är med dig kompis!

2007-01-05 @ 10:33:44
URL: http://blogg.aftonbladet.se/6803

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0