Lite fotboll då

Sitter och spelar poker och tänker då som vanligt på fotboll, konstigt kanske men så är det iallafall. Läser lite om den pågående silly season och hoppas främst att MFF gör nåt fint, Toivonen var ju trevligt men jag är inte alls säker på attt det slutar bra även om jag givetvis hoppas. En detalj som jag lagt märke till när jag surfar runt på diverse hemsidor är att Juventus verkar tro att de fortfarande är en Serie A klubb med en Serie A klubbs dragningskraft på spelarmarknaden, vilket de ju med all önskvärd tydlighet inte är. Ponera att de studsar upp igen (vilket de med största sannolikhet gör) så kommer det antagligen ta väldigt långt tid innan de kommer upp i toppen igen och blir aktuella för europaspel, vilket verkar vara den största drivkraften för de flesta bra spelare förutom då de fantasisummor de får i lön. Det är kört för Juve ett bra tag framöver, jag tror att minst Buffon och Trezeguet lämnar i detta fönstret och vem vill ens ta i dem med tång affärsmässigt efter hur det har sett ut i klubben. Det finns bara ett lag i Turin, forza Torino!!

Tänkte spana in Liverpool-Arsenal i ligacupen senare ikväll, efter besvikelsen med dimman senast hoppas jag på en fantastisk match som Liverpool vinner så jag får reta Anners lite extra.

Kan ha varit med om det tråkigaste i hela mitt liv idag; introduktion för nyanställda inom kommunen och jag har bara varit anställd sen maj. Kanske en halvtimmes kvalitets information på 6 timmar tur att man har övat sig så mycket på att se intresserad ut.

2 dagar kvar till Marocko och jag har inte ens lite resfeber är faktiskt lite besviken över det, men jag ser ut som en terrorist/förbrytare på mitt nya passfoto det är alltid nåt.   

Kommentarer
Postat av: Anders

Hej kompis - nu får du fan ta det lite lugnt med särskrivningarna - nu kan jag inte hålla käft längre - hur mycket jag än tycker om dig å högaktar dig - såna grejer har ju startat krig på vår korpen-sida. Fridens liljor!

2007-01-09 @ 19:27:20
URL: http://blogg.aftonbladet.se
Postat av: Erik

Fan vad underbart det är med folk som stör sig på särskrivningar. Nästan lika gött som tanten på AGs idag som gastade och skrek för att hon hade fått 50 öre för lite från pantautomaten.

2007-01-10 @ 01:10:22
Postat av: Danish(MF)

Jag ber om ursäkt, särskrivningar är generellt av ondo liksom generaliseringar. Det är inte min mening att göra detta utan jag skyller på dålig simultankapacitet i kombination med dålig karaktär så jag måste göra allt samtidigt.

2007-01-10 @ 08:38:40
Postat av: Il Capitano

Skit i italienarna. Nydala IF forever!
Spännande med internet. Nu har jag även hittat dig min vän!

/Matheezier

2007-01-24 @ 21:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0