Inget går upp mot väntans tider

Sitter på jobbet och väntar, har återigen blivit ett offer för min egen planering när jag upptäckte att båda bilarna på jobbet är upptagna och jag därmed blir förhindrad i min profession, jag hade kunnat undvika det genom att komma hit tidigare men nu blev det inte så.

Fick en gäst över natten igår kväll, tyvärr inget kvart i två ragg utan Agge som för andra gången rest med sina nycklar till lägenheten i bagaget som flygbolaget slarvat bort. Ibland är det skönt att känna Agge så man märker att man inte är den enda i världen som går på samma nit två gånger.

Ska motvilligt erkänna att jag är en trogen läsare av femmans text-tv sidor 401-409 vilket innebär aftonbladets skvallersidor. Har upptäckt ett egentligen inte så märkligt fenomen, att Lindsay Lohan omnämns minst en gång i veckan och ytterst sällan angående något hon artistiskt presterat utan snarare angående hennes privatliv. Som jag har förstått det är Lindsay Lohan en medioker barnskådespelare som inte gjort en film sen Herbie remaken, visserligen ganska snygg, men ändå. Den obefogade frågan blir då; är det verkligen någon som bryr sig om vad hon gör? Jag gör det iallafall inte. Kan det vara så listigt uträknat att hon använder sig av den mediastrategin som Paris Hilton använder sig av att vara känd för ingenting och göra allting halvkass. Det kan jag i viss utsträckning respektera, det som jag blir lite upprörd över är att aftonbladet bara köper det rakt av, skulle jag vara journalist eller redaktör skulle jag bara skratta åt nyhetsvärdet i att "Lindsay Lohan går på strippkurs", men det är väl kanske just därför jag inte jobbar med media. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0