Förutom det fru Palme...

Har spenderat en vecka med familjen i Marocko, det var trevligt. Vet inte riktigt vad jag ska säga, charter är charter och alliclusive är allinclusive. Den största behållningen var nog surfbyn Taghazout som vi tog taxi till en dag, väldigt loungigt precis i min smak. De negativa sidorna var den oerhört glättiga och antagligen lite korkade guiden på turen till Marrekech och den lätt enformiga maten på hotellet. Annars kändes Marocko rätt fint faktiskt, ska försöka åka dit igen under lite friare former nästa gång kanske.  


Sen jag kommit hem har jag mest suttit hemma och njutit av att vara själv och att vara hemma. Har bland annat ägnat mig åt lite nedladdning i den legala och moraliska gråzonen och insett att det passar mig riktigt riktigt illa. Jag gillar ju musik men har en oerhört stark samlarlust som gör att jag urskiljningslöst samlar på mig musik som jag inte lyssnar speciellt mycket på eller överhuvudtaget är intresserad av. Jag ska försöka tända av, vi får se hur det går. 

140667-5
Här skulle jag kunnat göra fantastiska klipp, men för en gångs skull var jag inte på konsumtionshumör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0