Vilken överraskning

I söndags bestämde jag och min vän Erik oss för att försöka göra någonting av en slö söndag. Tanken var att hitta något gott att äta på stan och sen bege oss ner och hitta en solig plats i lä i västra hamnen och förhoppningsvis avnjuta en god kopp kaffe. Det funkade ok i början, en fin varm ciabatta nere vid Hansa ingick i planen men när vi kommer ut så har den trevliga solen förvunnit och det har blivit skitkallt i vinden men det avskräcker inte oss utan vi fortsätter ner mot målet Västra hamnen. Av olika anledningar stannar vi framför slottet Malmöhus och beslutar oss för att gå in och kolla på deras utställning om kaffe, vilken grej! Jag har inte gått på museum på jag vet inte hur länge men det var en perfekt aktivitet en söndag och av bara farten gick vi en sväng på akvariet också det var också fantastiskt.  Så här i retrospekt känns det som det rätta valet, det var inte direkt varmt när vi cyklade hem heller så sejouren i västra hamnen hade nog blivit ytterst kortvarig och besvikelsen stor.

Kommentarer
Postat av: Anders

Låter nästan som vår triss-söndag - fast mer kulturell - fint!

2007-02-13 @ 14:38:37
URL: http://blogg.aftonbladet.se/6803

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0